title

iPhone error

sve greške na iPhone uredjajima

OBJAŠNJENJE SVAKE GRESKE – ERROR NA IPHONE

Traženje pomoći za greške tokom ispravke i obnove sistema iOS
Saznajte kako rešiti specifične greške tokom ispravke i obnove sistema iOS.

Preduzmite ove osnovne korake kada vidite sledeću poruku: “Nije moguće obnoviti iPhone [naziv uređaja]. Došlo je do nepoznate greške [broj greške] “. Ako se poruka o grešci i dalje pojavljuje, pronađite je u nastavku da biste saznali šta učiniti.

Biranje broja greške ili poruke

Izaberite grešku da biste saznali šta učiniti:
1 , 2 , 3 , 4 , 6 , 9 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 16 , 17
20 , 21 , 23 , 26 , 27 , 28 , 29 , 34 , 35 , 36 , 37 , 40 , 53 , 56
1002 , 1004 , 1011 , 1012 , 1014 , 1015
1600 , 1601 , 1602 , 1603 , 1604 , 1611 , 1638 , 1643-1650 , 1667 , 1669 , 1671
2001 , 2002 , 2005 , 2006 , 2009
3002 , 3004 , 3013 , 3014 , 3015 , 3194 , 3200
4005 , 4013 , 4014
” Pojavio se problem pri preuzimanju softvera. ”
” Uređaj nije kvalifikovan za instalaciju željenog izdanja. ”
” Nevažeći odziv. ”
” Nije moguće pronaći traženi resurs. ”

Provera prisustva problema u komunikaciji

Ako se pojavi greška 1671, znači da program iTunes preuzima potreban softver. Sačekajte da preuzimanje bude završeno pa pokušajte ponovo. Da biste videli koliko će preuzimanje potrajati, kliknite na strelicu prema dole u gornjem desnom uglu programa iTunes.
Ako se pojavi jedna od grešaka navedenih u nastavku, računar se možda neće moći da se povežu sa Appleovim serverima ili iPhone, iPad ili iPod touch uređajem:
17, 1638, 3014, 3194, 3000, 3002, 3004, 3013, 3014, 3015, 3194, 3200
“Pojavio se problem pri preuzimanju softvera.”
“Uređaj nije kvalifikovan za instalaciju željenog izdanja.”
Proverite da li postoje problemi u komunikaciji između programa iTunes i Appleovih servera za ažuriranje softvera . Takođe proverite da li postoje problemi sa bezbednosnim softverom drugih proizvođača .
Ako se i dalje pojavljuje poruka o grešci, obratite se Appleovoj korisničkoj podršci .

Provera sigurnosnog softvera

Saznajte šta učiniti ako se pojavi greška 9 .
Ako se pojave greške 2, 4, 6 ili 1611, proverite da li postoje problemi povezani sa bezbednosnim softverom drugih proizvođača . Takođe proverite da li postoje problemi sa USB vezom .
Ako se i dalje pojavljuje poruka o grešci, obratite se Appleovoj korisničkoj podršci .

Provera USB veza

Saznajte šta učiniti ako se pojave greške 4005, 4013 ili 4014 . Ukoliko se pojavi jedna od grešaka u nastavku, možda postoji problem sa USB vezom:
13, 14, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1611, 1643-1650
2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 2009
poruka o grešci koja obuhvata “nevažeći odziv”
Da biste proverili da li postoje problemi sa USB kablom, USB priključkom ili računarom, uradite sledeće. Nakon svakog koraka pokušajte ponovo:
Koristite USB kabl koji ste dobili uz uređaj. Ako ga nemate, pokušajte upotrebiti neki drugi Appleov USB kabl.
Upotrebite neku drugu USB port na računaru. Nemojte uređaj uključiti u tastaturu.
Uključite ga u neko drugo računar.
Ako se poruka o grešci i dalje pojavljuje, proverite da li postoje drugi problemi povezani sa USB vezom , problemi povezani sa bezbednosnim softverom drugih proizvođača ili hardverski problemi .
Ako se problem nastavi, obratite se Appleovoj korisničkoj podršci .

Provera prisutnosti hardverskih problema

Saznajte šta učiniti ako se pojavi greška 53 . Ukoliko se pojavi jedna od grešaka u nastavku, možda postoji hardverski problem:
1, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 16
20, 21, 23, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36, 37, 40, 56
1002, 1004, 1011, 1012, 1014, 1667 1669
Evo što morate proveriti:
Proverite da li koristite najnoviju verziju programa iTunes .
Proverite da li postoje problemi povezani sa bezbednosnim softverom drugih proizvođača .
Proverite da li su USB kabl, računar i mreža pouzdani. Zatim još dva puta pokušajte obnoviti iPhone, iPad ili iPod uređaj .
Ako se poruka o grešci i dalje pojavljuje, proverite da li koristite zastareli ili izmenjeni softver ili se obratite Appleovoj korisničkoj podršci .

Provera zastarjelosti i izmena softvera

Ako se pojavljuje greška 1015 ili poruka u kojoj piše “Nije moguće pronaći traženi resurs”, na vašem uređaju je možda došlo do neovlašćenih izmena sistema iOS ( “jailbreaking”). Ili možda pokušavate instalirati stariju verziju sistema iOS (degradiranje).
Ažurirajte na najnoviju verziju programa iTunes , a zatim upotrebite mod za oporavak da biste obnovili uređaj na najnoviju verziju sistema iOS.
Ako se i dalje pojavljuje poruka o grešci, obratite se Appleovoj korisničkoj podršci .
Poslednja izmena: 2016/06/03.