title

iPhone error 53

Šta da radite ako vidite ERROR 53, i Vaš iPhone ili iPad blokira uz poruku: Connect to iTunes

 

Kako da pomognete svom uređaju ako vidite ERROR 53, i uređaj ostane blokiran na ekranu sa porukom Connect to iTunes.

 

Šta je ERROR 53?

Kada pokušate da ažurirate ili povratite podatke sa svog iOS uređaja u iTunes-u, na Mac-u ili PC-u, možda ćete videti ERROR 53 u iTunes-u, i to uz poruku Connect to iTunes. Greška 53 se pojavljuje kada uređaj ne prođe bezbednosni test. Ovaj test je dizajniran da proveri da li Touch ID radi pravilno pre nego što uređaj napusti fabriku, i njegov cilj nije da na bilo koji način utiče na kupce.

Za svakoga ko je iskusio ERROR 53, Apple je objavio update za iOS 9.3 kako bi omogućio svim korisnicima da uspešno vrate uređaj pomoću iTunes-a na Mac-u ili PC-u. Sledte korake u ovom članku, kako biste obnovili podatke, i oporavili svoj uređaj. Ako smatrate da ste platili za zamenu uređaja zbog greške 53, i to van garancije, kontaktirajte Apple Support kako biste zatražili nadoknadu.

 

Šta treba da uradite?

  1. Ako je iTunes otvoren na Vašem Mac-u ili PC-u: zatvorite ga.
  2. Ako je Vaš iOS uređaj priključen na računar: isključite ga.
  3. Uverite se da Vaš uređaj ima najnoviju verziju iTunes-a.
  4. Povežite svoj iOS uređaj sa računarom pomoću USB kabla.
  5. Otvorite iTunes i izaberite svoj uređaj.
  6. Kada vidite opcije u iTunes-u (Restore ili Update), kliknite na dugme Update. iTunes će pokušati da ponovo instalira iOS i da povrati Vaš uređaj bez brisanja podataka .
  7. Ako ekran koji na sebi ima Apple logoneće da se zatvori, prisilno restartujte svoj iOS uređaj (Pritisnite i  držite istovremeno Home dugme i Sleep/Wake dugme, i to barem deset sekundi – dok se opet ne pojavi Apple logo). Kada vidite opcije (Restore ili Update, kliknite na Restore.
  8. Kada vidite ekran za dobrodošlicu (Hello ekran), sledite korake na ekranu da biste podesili uređaj.
    • Ako ste pre ovoga napravili rezervnu kopiju svog uređaja, možete da povratite svoje podatke iz nje.
    • Kada vidite ekran za Touch ID, dodirnite Set up Touch ID later.
  9. Ako Touch ID na Vašem uređaju nije radio pre nego što ste videli ERROR 53, ova funkcija i dalje neće raditi – iako ažurirate ili povratite Vaš uređaj. Kontaktirajte Apple Support kako biste se raspitali o popravci Touch ID-a.

 

Ukoliko posle ovih koraka i dalje vidite ERROR 53, kontaktirajte Apple Support.

Autor: Ivana Gvozdenović

Zadnja izmena: